Effektive kampagner er baseret på relevans.

Virkningsfuldt marketingarbejde tager udgangspunkt i fakta og analyse.

Fakta om jeres virksomhed, jeres markedssituation, jeres produkter og jeres kunder.

En analyse af disse fakta gør os klogere på hvad jeres unikke fordele er og hvad kunderne lægger vægt på når de køber jeres produkter. Konklusionerne danner basis for strategivalg og gør det muligt at skrive det brief, som bliver udgangspunktet for det kreative arbejde. Ikke mindst gør konklusionerne det muligt at gøre kampagnen relevant for modtagerne.

Hvorfor er relevans afgørende?

Dine kunder modtager dagligt hundredvis af salgsbudskaber og information gennem et utal af kanaler – hvordan sorterer de i det, som bogstaveligt talt er en informationsstorm?  

Nøgleordet er relevans.

Budskaber, som opleves som relevante, trænger i højere grad gennem vore filtre: Vi kender det alle – vi ænser sjældent reklamer for fx mobilabonnementer, selvom vi møder dem dagligt. Lige indtil det øjeblik vi beslutter at skifte teleudbyder eller ønsker en ny telefon. Så lægger vi mærke til reklamerne – for nu er de relevante for os.

Relevans er forudsætningen for at målgruppen opdager dit budskab.

Vi samarbejder med bl.a. TipTorn Analyse & Medierådgivning om indhentning og analyse af fakta. TipTorn rådgiver desuden om den optimale medieplan og hjælper med medieindkøb.

 

MERE INFO?

Kontakt os for mere information om vore marketingydelser:
sca@supercreative.dk / +45 2213 9202